Inschrijven

Zowel op de Provinciale Campus Maasmechelen als op de Provinciale Campus Dilsen-Stokkem is er een secretariaat waar je met alle mogelijke vragen kan aankloppen. De secretariaatsmedewerkers geven je er met plezier informatie over cursusaanbod, cursusgeld, opleidingscheques, kredieturen …

Je inschrijving kan enkel persoonlijk gebeuren in een secretariaat naar keuze.

Om jouw inschrijving vlot te laten verlopen vragen we je het volgende mee te brengen

  • Jouw identiteitskaart
  • Een kopie van eerder gevolgde cursussen
  • Eventueel een attest voor vermindering inschrijvingsgeld
  • Het cursusgeld : betalen met bancontact is mogelijk, cash wordt niet aanvaard !

Opgelet!

Alle vermelde prijzen op deze website zijn louter indicatief en kunnen in geen enkel geval aanleiding geven tot discussie. Ze kunnen ten allen tijden en zonder voorafgaande verwittiging worden gewijzigd.

Korting op het inschrijvingsgeld

In bepaalde gevallen hoef je niet het volledige cursusgeld te betalen. Zo kan je als werkzoekende een korting van maar liefst 75% op het inschrijvingsgeld krijgen. Ook als persoon met een handicap (ten minste 66%) kan je genieten van deze korting. Voor de handboeken betaal je steeds het volledige bedrag.

Wat moet je hiervoor doen?

Je dient dan enkel het juiste attest mee te brengen bij de inschrijving. Dit is respectievelijk een VDAB-attest of een attest van arbeidsgeschiktheid. Beide attesten mogen bij inschrijving niet ouder zijn dan 14 dagen.

Heb je hier meer vragen over? Bekijk dan zeker eens de pagina met veelgestelde vragen.

Indien je toch hulp mocht nodig hebben, aarzel dan niet het secretariaat te contacteren. Onze secretariaatsmedewerkers helpen je graag verder.