Allround business medewerker

Als Allround Business Medewerker ondersteun je teams in bedrijven op administratief en communicatief vlak. Ben je een bezige bij die graag samenwerkt met anderen, maar ook goed zelfstandig kan werken? Heb je interesse in informatica, administratie, organisatie en grafische technieken? Je leert het allemaal in de brede opleiding tot Allround Business Medewerker.

Wat leer je in deze opleiding?

De opleiding is opgebouwd rond 3 pijlers:

  • Organisatie & administratie: je verdiept je in de standaard Microsoft Office pakketten, maar je onderzoekt ook de online alternatieven hiervoor. Verder leer je innovatieve technieken om de werking van een administratie beter te laten verlopen en events te organiseren.

  • Online/offline communicatie: je leert werken en communiceren via de cloud en social media. Je stelt een professioneel cv op en leert jezelf voorstellen.

  • CommerciĆ«le en creatieve projecten: je maakt kennis met de belangrijkste grafische software. Je ontdekt de online mogelijkheden om snel een leuk ontwerp voor een flyer te maken of een heuse beursstand in te richten.

Instapvoorwaarden

Voor deze opleiding zijn er geen toelatingsvoorwaarden en is er geen basiskennis vereist.